Sevde0281 Kaderakkes haftaniz az kaldıysa bebek aşağı baskı yaptığı için oluyor doktorum öyle dedi bende de var aynı sıkıntı
sevdegnky Kaderakkes hazırlok çünkü 🌸 Bana da söyledi doktorum batma olur vücudun hazırlığıdır dedi. Olması artması gerekiyormuş🥰
Sevde0281 Kaderakkes bende 37+0 dayım bir buçuk haftadır bu baskı var hala suyum gelmedi gelmez insaAllah korkmayın. Doktorunuzu bilgilendirin yine de benim doktorum normal dedi
sevdegnky Asssel doğuma hazırlık kasılmaları çünkü onlar. Sertleşip yumuşuyor🥰 ne ladar cok olursa okadar iyi dedi doktorum. Bakalım nolucak. Akşamları hafiften bi ayak şişmem oluyor yatmaya yakın. 🌸
KezibanUan Esraa221 benimde 5 mayıs sezeryan günüm 🤗 eşim doğum izniyle bayram iznini birleştirmek istiyor o yüzden 7sine aldiralim dedi. 39+2 olacağım ayın 7sinde doktorum kabul edecekmi bilmem🤷♀️
Havva01 Esraa221 36+5 deyiz normal doğum düşünüyorum şuanda normal gözüküyor bi terslik olmazsa bakalım bugün kontrolüm vardi nst de sancı çıktı herhangi bi agrım sancım vs olursa direk gel dedi doktorumuz 14 mayıs gözüküyor dogum hayırlısı bakalım 🤷🏻♀️