Asssel Esraa221 yarın randevum var. Doktora Bi sorayım bakalım. Pandemi şartlarında kısıtlı zamanlarda dışarı çıkmak kötü oldu bu dönem hamile olanlarda.
BurcuLice Esraa221 hala tahmini gün üzerinden sayıyoruz biz 12 Mayıs 21 günümüz kaldı bekliyoruz henüz bir beklenti yok
SutlacimiYedimmiBen Esraa221 bnmki normal olacagi için 25 gun içinde olur heralde son gun 17 mayis belki gec gelir belki erken😊
Yagmur58 SutlacimiYedimmiBen valla bilmiyorum bebek ultrasonda büyük çıkıyor en son gitmem de de 2 mayıs göründü 😃
elediyebiri Esraa221 7 Mayis gözüküyor Dogum tarihi. Ama tabi ne olur bilemiyorum. Bebegim 29. haftadan itibaren Dogum pozisyonunda ve kafasi da yeterince asagida. Artik bebegin keyfini bekliyoruz dogumu icin 😂
lifeofmybaby Esraa221 sağlıkla gelsin inşallah 😍 benim son adet tarihine göre 22 Mayıs ama normal doğum görünüyor şuan yani ne zaman gelmek isterse bakalım artık😍
Faddi54 Esraa221 27 Mayıs doğum dedi ama 30 zunda kontrol var bakalım ne dicek suanlik herşey normal görünüyor ama ara kasılıyor rahmim birde kabızlık çekiyorum çok fena
Mehpeyker elifkrc ben de 37+4′üm. 1 Mayıs’a gün almıştım ama şu an korona geçirdiğim ne zaman doğumum olur bilmiyorum 😔 Kendinize dikkat edin