Ahmetefeee Minel321 olabilir çünkü çok fazla karnım çıktı resmen 9 aylık gibiyim hiç kilo almadım ama karnım çok sisti
Haticecakirr Ahmetefeee benim ki de magnezyuma gerek olmadığını söyledi bakalım bir süre böyle devam edicez sanırım
Elifdikel Ahmetefeee 64 kilo normal yani ben 81 kiloyum ama allahtan şimdiye kadar bende kilo almadım zaten kilolu hamile kalmıştım arada kasık ağrısı bende de oluyor hapsirinca ani hareket edince falan doktorum kanama olmadığı sürece normal olduğunu söylemişti
Nurhan47 Ahmetefeee benımde 17+3 ve besıncı gebelıgım bende dedıgınız gıbı cok nadır hıssedıyorum hareketleri gecen hafta gıttım kontrole doktor normal dedi ama dıdıgınız gıbı bende bazen acaba bıseymı oldu neden hareket etmıyor dıyorum
papatyaanneee Rana-10 Ayyy aynı ben bende hareketleri henüz hissedemiyorum yani hissettiğim şeyleri de evet bu bebeğin hareketi diyemiyorum emin değilim. Ama bende de hep bir korku acaba bir şey mi oldu acaba yaşıyor mu çok korkuyorum günlerim böyle geçiyor 🤷♀️
Rana-10 papatyaanneee hayırlısıyla bu süreci sağlıkla bitirelim inş ama ilerde bu telaşlı hallerimizi de özleriz heralde 😊
Elifkaya59 Bnde 17+3haftaligim yatinca 2 kere hissettum daha da hissetmedim merakla bekliyorm pit pit yapacagi günleri doktora gittim cuma günü cok hareketli dedi ama bn hissetmiyorum iste saglikli olsunlarda gec hissedelim