Ahmetefeee Merhabalar. Sürekli aynı soruyu soruyorum ama bugün 18 haftalık olduk nornalde 17 ama 1 hafta önden gidiyorum . Ama benim 2. Hamileliğin olmasına rağmen hala bebek hareketlerini hissetmiyorum bu normal de en son 15 haftalık doktora gittim. Bir sorun yoktu. Ama ben annelik iç güdüsü sanırım korkuyorum birşey oldu diye. Var mı benim gibi olan. Bir de karnımın alt tarafları çok ağrıyor. Orda sertlik var. Yürürken kalkarken çok zorlanıyorum
[silindi] Ahmetefeee benm de durum ayni sert ve agrilar var hareketleri boyle oldugunda hissedemiyorum
Yasemmmm Ahmetefeee su an bende 17 haftalik ama 1 hafta onde minik pit pit hareketler hissediyorum ama bebek henuz hissedilmez diyorlar ilk hamileligim o yuzden bende anlayamadim.
Minel321 Ahmetefeee bende bebeği hissetmiyorum seninle aynı haftayız canım, ve iki gündür sağ alt kasıgımda sancı vardı , bugün doktora gittim bu haftalar normalmiş ağrılar canım , için rahat olmasını istiyorsan bence acile git
Ahmetefeee Yasemmmm bende arada sıra da çok nadir ama her gün değil günde 1 kere falan anlıyorum mesela bugün hiç hareket etmedi.
Ahmetefeee Minel321 için rahatladı bir an dün akşam benim de sancim vardı çünku. Ama hastanede çok uzak hemde kizimi bırakacak kimsem yok oda çok küçük asla durmaz benimle gelse 6 sında doktora gideceğim inşallah normaldir ilk kizimra çünkü hamile olduğumu 5 aydan sonra öğrendim onda böyle değildi
Shzdgn Ahmetefeee Ben 19+6yim benimde ikinci hamileliğim çok erken başladım bebeğin hareketlerini hissetmeye 17 haftada bende 3 gün hissetmemiştim biraz evham yapmışım doktora gittim ultrasonda o kadar hareketli idi ki ben hissetmemişim karnimda sertlik yoktu ama siz yinede doktora gidin ne olur olmaz içiniz rahat etsin
Ahmetefeee Shzdgn karnımın alt bölgesinde sertlik var bebek sandım ben onu çünkü bazen sol tarada geçiyor bazen sağ tarafa
Minel321 Ahmetefeee insallah şeninde öyledir canım , bebegin hareketini hissetmen kaçıncı gebelik yaşadığına pek bakılmıyor genel olarak göbek kaslarına ve göbek yağınla da alakalı olabiliyor Muş doktorum bana öyle dedi
Haticecakirr Ahmetefeee ayağa kalkarken bende de çok ağrı oluyor hareketler hakkında bir bilgim yok ama
Ahmetefeee Haticecakirr ben ilk kızımda son ayında böyle olmuştum çok kötü bir catlamam vardı. Şimdi oğlumda çok erken başladık magnezyum verdi doktor ama bir işe yaramadi henuz
Rana-10 Ahmetefeee bende 17 haftalığım ama ultrasonda bi hafta önde hala bişey hissetmiyorum çok istiyorum bebeğimi artık hissedeyim. Evet bebeğime bişey oldu hissi oluyor bazen çok endişeleniyorum ama sanırım annelik işte burda başlıyor😊kasık ağrıları bende de oluşuyor bazen ve olmayınca acaba bebeğe bişey mi oldu diyorum olunca da kötü bişey mi var diyorum biraz rahatlamak lazım sanırım sağlıkla gelsinler inşallah
Ahmetefeee Rana-10 Ne kadar da güzel anlatmışsın işte bende tam böyleyim. Bir de evde bir kızım var hiç rahat durmuyor sürekli kucağımda onun peşinde derken yorgunluktan hissetmiyorum belki de
papatyaanneee Rana-10 Ayyy aynı ben bende hareketleri henüz hissedemiyorum yani hissettiğim şeyleri de evet bu bebeğin hareketi diyemiyorum emin değilim. Ama bende de hep bir korku acaba bir şey mi oldu acaba yaşıyor mu çok korkuyorum günlerim böyle geçiyor 🤷♀️
Ciciannecik Benimde ikinci hamileliğim ve 17+3 haftalığız hala hissedemedim bende normal bence 20 Li haftalara kadar hissetmemek 🌸 ilkini 17 de hissetmiştim Ama şimdi sezaryen uyuşukluğu olduğu için ondan dolayı da geç hissedebilirmisim
Zzsm 18+3 günlüğüz bizde ikinci hamileliğim ilk meleğim yaşamıyor maglesef kaybettim şimdiki hamileliğimde geçen hafta hisseden ben bir iki gündür hissetmiyorum diyorum ağrı benimde oluyor regl agrısı gibi normal diyorlar ama hareket olayına taktım yarın randevum var o yüzden sabrediyorum😪
Ahmetefeee Zzsm Başınız sağolsun çok üzüldüm. Allah sağ salim kucaginiza almaya nasıl etsin inşallah ben ilk kızımı da çok geç hissettim ama bu farklı sanki bir oynuyor bir oynamiyor
Haticecakirr Ahmetefeee benim ki de magnezyuma gerek olmadığını söyledi bakalım bir süre böyle devam edicez sanırım
Elifdikel Ahmetefeee benimde ikinci gebeliğim 17+2 deyim bugün bende hissetmiyorum henüz daha dün gittim doktora bir sıkıntı yoktu kilom var benim sanırım biraz da ondan kaynaklı
Ahmetefeee Elifdikel benim de çok kilom var. 64 kiloyum bu hamileliğin de hiç kilo almadım ama karnım sanki 9 aylık gibi oldu sanırım ondan diye düşünüyorum
Elifdikel Ahmetefeee 64 kilo normal yani ben 81 kiloyum ama allahtan şimdiye kadar bende kilo almadım zaten kilolu hamile kalmıştım arada kasık ağrısı bende de oluyor hapsirinca ani hareket edince falan doktorum kanama olmadığı sürece normal olduğunu söylemişti
Ahmetefeee Minel321 olabilir çünkü çok fazla karnım çıktı resmen 9 aylık gibiyim hiç kilo almadım ama karnım çok sisti