Bence de hiç gerek yok zaten 10lunun içinde olanı mecbur alıyoruz zibini, battaniyesi, eldiveni vs.. 5li de aynı işi görecek tek farkı herşeyi takım olmaz baska battaniyeye sarar çıkarırsın ne olacak ki. Ben de 10lu almadım 2 adet 5li takım aldım. Eğer alacaksan içine iç zıbın oluyor kruvaze şeklinde incecik yandan bağlanan ondan alsan yeter. Hiç de canını sıkma bebek bu göz açıp kapatana kadar büyüyor diyorlar 🤗