Samira34 Kaynanamgıl karantınada onlar karantinadayken dogurmk ıstıyorum bebegımle esımle yanlız olmak ıcın , 40+2yım artık gelsin bu cocuklar nıye gelmıyor 😒
Gozde939e99e Samira34 ahh ne güzel fırsat🤣sen istedikce seninki gelmiyor babannesinin karantinadan cikmasini bekliyor herlde😇
Samira34 depsizoo ahaha 😂 o kadarda ugrasıyorum hallerımı gormenız lazım 😂😂 gece kalkıp squatlar mı yapmıyorum ahududu cayı mı ıcmıyırum hurma mı yemıyorum yuruyuse mı cıkmıyorum 😂😂 ah ahhh
depsizoo Samira34 kolay gelsin cannım bende kan verdim bugün bıhtım artık sömürdüler kanımı evlendiğim günden beri kan veriyom
asli35 39+1 benim de gece uykusu kalmadı saatte bir uyanıyorum ayaklarım fil ayağına döndü ödemden ellerim desen sürekli uyuşuk doğsa da vücudumdaki ağırlıklardan kurtulsam
Samira34 asli35 alın bndende o kadar yanı , yoruldum vllahı, bel agrısından hareket kasıtlılıgından nefes befese kalmktnn 🥺
EceEgemen Samira34 bizimde bugün 35+6 haftaya kontrole gideceğim bklm doktor ne dicek bana bile şuan zor geliyor sizi düşünemedim 🙈
Selver90 Canim ben oglumu 40+6da dogurdum 41 e kadar bekliyorlar sonra suni sanciyla dogurtuyorlar yani az kalmis😂karantinadan ciksa bile bulastirma devam edebilir canim o yuzden hemen kabul etme bence 😘
Samira34 Selver90 🤦🏼♀️ Babannesıııı bekle bnıııı carsambaya kadar dıyor kadın tlfonda, cok asırı heveslıler , randevum vardı 8.30 kadın bnı 7 bcukta arıyor doktrdan cıkınca bnı ara dıye , yapısık sulük gbı bsy ya bnm acılen dogum yapmam lazım 😂