kubraannecikk1 nohut bile büyük geliyordu o zaman tarif etmeye merco dedik öyle kaldı😂😂
snevacimm 33+1den selamlar 😍 3.trimester çok zor 🤪
@Busrasener43 ayy ne guzel 😁 sizin cinsiyet nedir ☺
nazlielblll35 kız canım sizin ki ne 🥰😍😇
@Busrasener43 bizimki de kız 💜😊
nazlielblll35 maşallah sağlıkla gelsin 🥰😍🥰
snevacimm 16+4💙 2.trimesterden selamlar 🖐️😂
@Busrasener43 hepimizin inşallah 😊🤗
nazlielblll35 amin 🥰
snevacimm 21+4 😍
snevacimm 30+3 🤗💕
snevacimm 3. Trimester 28+2 kaldı 2 buçuk ay 💙
snevacimm 34 hafta 4 günlük olduk bizde 😍