snevacimm 24 olduk bizde ikinci trimester’e girdiğimden beri okadar farklı şeyler yaşadım ki en güzel duyguları diyebilirim 😍 kıpırdaması daha belirgin oluyor ve büyüdüğünü hissediyorsun.ayrıca ultrasonda yüzünü görebiliyorsunuz ve bunu gibi birçok şey.her dönemin ayrı bir güzelliği var ama 2.trimester bebeğimle benim birbirimiz ilk tanıdığımız ve konuştuğumuz dönem.ben konuşup okşarım o karşılık olarak tekmeler 🙈 çok muhteşem. Az kaldı çok şükür zorlu ve garip dönemi geride bırakıp bebeğimize alıştığımız dönemler geliyor artık onu kucağımıza almamız için daha çok sabırsızlanıcaz. Bu arada benimki kıpırdadıkça içeriden alıp öpüp sevip tekrar yerine koyasım geliyor 😂😂 çok tatlı yaa