Alev16 gebeliğimden önce idrar yolu enfeksiyonum oluşmuştu ilk defa olduğu için korktum hümaya hakan beye gittik eşimle gitmez olaydım adetin düzenli mi dedi evet dedim çocuk düşünüyor musunuz dedi düşünüyoruz dedim hormon yüklü bir hap verdi gebeliği engelliyormuş üstüne bir de ben doğum kontrol hapı da yazıyorum ister kullan ister kullanma adetini düzenler dedi enfeksiyonum olduğunu bile söylemedi 2 gün sonra geömezse tekrar gel dedi göz ucuyla bakıyor doğru düzgün yüzüne bile bakmıyor hep başka şeylerle uğraştı hiç memnun kalmadım gebelik takibimi de şu an özel erciyes kartalda bihter hanımla ilerliyoruz