EgeDN Emel38 31 haftadayız bulduğum yerde uyuyasım geliyor oruç maalesef bebek şuan iyice büyüdüğü için acıkma başlıyor erkenden iştahımda yok ama oğlum için yiyorum
edasaribek aksamlari ozellikle baslayan kasik agrilarim el ayak yanmalarim eklem agrilarim ve 1 haftadir olan mide yanmam ve bulantim olmasaydi iyidi bugun uzerine bide ishal eklendo 33+0ım oruc tutamiyorum kusmaktan😏😏😏
Yspnr mavsnz38_ 20 haftaligiz henuz ☺️ ona gittim ama riskli oldugu icin doktor degistirmek zorunda kaldim malesef
Mavi21 Eda hocaya gidip daha onceden normal dogumu mu yoksa sezeryanimi destekliyo ben normali cook istiyorm hersey yolunda giderse insallah
MerveKaya38 Happybaby53 2 bebeğimi kaybettim bebek araştırıldı onda sorun çıkmadı sonra benden genetik test istendi verdim 3 genimde pirti çıktı morluk filan yok bebeğin kalbî duruyor kanin pirtilasiyor kalp sıkışması kalbe Yada beyne pirti atıyor canım bende bebeğin kalbinin durmasında Dr şüphelendi ve çıktı .
Happybaby53 MerveKaya38 Benim ki yaşıyor çok şükür. Morlukta dediğim öyle minicik ağrı yapmayan açık yeşil bişey. Kan değerlerimde hep normal seviyede çıktı
MerveKaya38 kuzucumoglum Tuncay beyin muayene ücreti ne kadar canım ben bugün Mustafa Başbuğa gdcem sonrası için Dr arıyorum Mustafa Bey’in muayene ücreti çok pahalı bütçe yetmiyor aylık.