Mikmik bende şuan eşimin görevi nedeniyle Şırnak’tayım ama Temmuz’da insallah tayinciyiz doğumu Samsun’da yapicam ve Bülent sürücü yü tercih edicem ablamın ikizlerinde ilk tehlikeyi o sezmişti ve çok ilgili alanında harika bi doktor ücretleri bilmiyorum sadece medicana da olduğunu biliyorum😊