Benimde bu uygulamaya göre şuan 7 haftayı geçti bebek ama geçen hafta salı günü beta 103.3 çıktı. Dünde 1513.3 çıktı. Fakat kese ve bebekte görünmedi doktor geç döllenme olabileceğini söyledi. Yarın tekrar kan vericez. Sizce sıkıntı var mıdır. Inşallah yoktur. Sizlerde böyle olan var mı. 🌻