Drgebe Zehrabggg doktorum ben şimdi erken lütfen yarın verin ve yükselmeniz var şimdilik düşük değil değeriniz takip edeceksiniz
Zehrabggg Drgebe kese için 29unda randevum var umarım o zamana kadar yükselir ve kese görünür. Tamam o zaman yarın dünün saatlerinde yapayım insallah yükselir insallah
Babymom23 Drgebe size birşey sormak istiyorum Dr dün alttan muayene ile keseyi gördü ama dış gebelik değilse bile sağlıksız gebelikte olabilir dediler bunun açılımı nedir illa sonlandırmak zorunda mıyız
Babymom23 CansuDRY Hadi ya umut hiç yok mu acaba ☹️ Keseyi de gördü doktor ondan çok üzüldüm bu aşamaya kadar gelmişken
CansuDRY Babymom23 Kendi durumuma göre yorum yapıyorum. Yanlış yönlendirmek istemem ama, doktorum bana o zaman sağlıksız gebelik, kendiliğinden düşer demişti. Düşmesini bekle, dedi. 2 hafta bir umut bekledim. Doktorun dediği gibi düşük yaptım maalesef.😔
Smanrsmsk61 Zehrabggg normalde beta değeri 2 günde bir 2 katı artış göstermeli yani verdiğin kanı aynı saat aralıklarında aynı hastaneye vermen çok önemli farklılık olabiliyor laboratuvar arasında inşallah normaldir ve düzene girer
Babymom23 CigdemDurmaz Peki dış gebelik geçirdikten ne kadar sonra tekrar hamile kaldınız iğneden sonra adetiniz düzene ne kadar süre de girdi
CigdemDurmaz Babymom23 Dis gebeligi sonlandirmak icin kullanilan ignenin vucuttan atilmasi icin 3 ay korunmak gerek Allah korusun cocuga zarari olabilirmis.o nedenle tekrar denemeye 3 aydan sonra basladik once rahim filmi cekildim tuplerde bir sorun olusup olusmadigina bakma icin. Adetlerimde o 3 aylik donemde duzene girdi.
Smanrsmsk61 Zehrabggg büyük ihtimal ama 3 gün bekleme 2 gün aralıklarla yapılıyor kan değeri bu böyledir ve bütün doktorlar böyle söyler anlamadığım doktorunuz neden böyle söylemiş
CigdemDurmaz Zehrabggg yani birinde evet benziyordu ama digerinde daha yuksekti. Panik yapmayin bu degerlerle saglikli gebelik elde edenlerde var. Onemli olan degerlerinin 2 gunde bir en az %60 artis gostermesi. Sabredeceksiniz ve takin edeceksiniz elden gelen birsey olmuyor.
AnnelikHayali Babymom23 hamileliğimi 2298 beta değeri ile öğrendim. Bir hafta sonra keseyi görmeye gideceğimizde lekelenmem başladı. Acile gittik. Tekrar betama bakıldı. 3100 çıktı. Sağlıklı bir artış değilmiş. Doktor keseme baktı. Oluşmuş ama düzensizmiş ve olması gerekene göre çok küçükmüş. Sağlıksız gebelik bu, vücut kendi kendine bunu atacak dedi. Dediği gibi de oldu. Geçen hafta kanamam arttı. Bir haftadır düşük yapıyorum. 😔
Babymom23 Zehrabggg Zehra hanım sizin dış gebelik olmayabilir ama hemen ümitsizliğe kapılmayın saat farkı olabilir
Babymom23 AnnelikHayali Öyle mi şimdi daha çok üzüldüm napalım ya kısmet değilmiş Peki düşükte keseyi görüyor musunuz atılırken ilk gebeligim tecrübesizim aklıma böyle şeyler getirip daha da üzülüyorum
AnnelikHayali Babymom23 evet kese göründü ama boyutları olması gerekene göre dağa küçüktü ve düzensizdi.