Bizde haftada 2 gün yeriz , severim de çok ama ( eşim duymasın 😀😂) ya hamsiyi fırında soslu yapmaya başladı hep balıkları eşim pişiriir bizde
fırında soslu yapınca ben onun kokusundan tiksindim resmen yiyeysim gelmedi , geçende hamsi canım istedi dedi aldı bende balkoka hazırlarım küçük tüp filan ev kokmasın diye demesin mi fırında yapalım öyle canım istedi . Şimdi benden çok kedisi yer öyle olunca yap dedim ama o piştikçe kokusu beni mahvetti 😀 dün akşamda alt komşu balık kızartıyor balkonda balıktan soğudum resmen 🙄🙄🙄