Asl95 Hamileliğiniz sürecinde ne sıklıkla balık tükettiniz? Ben balık sevmesemde yemeye çalıştım ama son aylarda yiyemedim bir türlü canım istemedi 🙄benim gibi olanlar var mı? Şuan 35.haftamı doldurmak üzereyim.
Ftmagull Asl95 ben hamile kalmadan önce çok severdim balık ama suan tüketemiyorum tiksindim balık yağı kullanıyorum
iraz4 Asl95 ben balik sevmiyorum ondan balik hapi iciyordum kan sulandirici bi ilacmis kanimla.ilgili sorun ciktigi icin balik hapinida kesti doktorum ceviz ye dedi ben cevizide hic yiyemem sadece tatlilarin icinde onuda arada yedim okadar
Mimhb Asl95 ben de yiyemiyorum önceden de sevmezdim. Haftaya ikili test için gittiğimizde balık yağı isteyeceğim.
Asl95 Ftmagull doktor haftada iki gün tüketmelisin diyor bir yıl yemesem aklıma gelmez resmen. Bende balık yağı içiyorum uzun süredir.
asyahumam iraz4 hangi ilacti canım kan sulandırıcı olan? Nerden anlaşıldı bu sorun kan mi verdiniz ben de balık yagi hap kullanıyorum korktum şimdi
Asl95 Ellemm bende içim rahat değildi hani yiyemiyorum diye vicdan yapıyordum. Bebek beslenemiyor diye.
Asl95 Mimhb evet aslında hamile olmayan insanların bile kullanması gerekiyor vücudun ihtiyacı oluyormuş🌸
iraz4 asyahumam yok canim benim sorunum trombositlerim dustu bagisikligim zayiflamis balik hapini kendi dr kesti kanini sulandirir diye o nedenle ya deyse ilk cocugumda kan degerlerim iyikene icmistim hapi
Gizemis Hamilelikten önce çok severdim. Sonradan tiksindim balıktan hiç yemiyorum valla. Miğdem bulanıyor🙁
fatmaa3440 Asl95 her hafta 2 defa yedm ama dün midem almadı zar zor yedm son 27 eşime alma artk dedm aöa 2,5 yaşnda kızım var mevbur ona haftada 2 yapıyrm kokuya nasl katlanncm bilmyrm dün baya kötü oldm kokusuna
Asl95 psychologist ben az az yemeye çalışıyordum ama sevmeyen için cidden zor değişik olarak somon alıyorduk fırında yapınca tavuk eti gibi oluyor ondan yemeye çalıştım 🙈
Mom040 Haftada bir ya da iki haftada bir yiyoruz. Şu an temizlenmiş levrek alıp fırında yapmak mantıklı geliyor. Kokusu tavada yapılan kadar rahatsız etmiyor.