Mom041 bebişler geceleri daha çok hareket ediyor benimde hep kasık bölgemdeydi aşağıya vurup duruyodu☺️bazen ay diye kalkıyodum altıma yapcam sanıp😂26 ta baş aşağı döndü buseferde elleri durmadı büyüdükçe iyice arttı max 1.5 ay rahattım tuvalet konusunda bazen peş peşe oluyodu ama ilk 5 ay gibi değildi şimdi gündüzleri gene bunalmıyorum da gece ağrıyla kalkıp tuvalete gitmek kötü bir durum bunada şükür tabi tek derdimiz bu olsun sağlıklı doğsunlarda🥰