Almilaaa Ben ilk dalin deterjan yumuşatıcı almıştım yumuşatıcısı çok güzel ama deterjanı hiç beğenmedim duru granül aldım şimdi çok memnunum öneririm
Dukuko Ozge20ulu Yok şekerim niyr yanlış anlayım, ilk kez yıkadığım için kullandım ve herşeyi ütüledim bundan sonrası için bebeğimin tepkisine göre hareket edicem tabiki.
Verasmommy Munzurrrrr sıvı deterjan olarak green clean baby, granül olarak dalan zeytinyağlı, şampuan mustela hepsinden memnunum😊🌸