Gigy YNB valla bebişin belirleyecegini düşünenlerdenim ben ,nasıl gelmek isterse sağlıkla gelsin de ☺️haftaya kadar bekleyeceğiz,olmadı spinal 😊
YNB Gigy ayni durumdayiz canim :) iri bebek simdilik nisan 30 kadar bekleriz olmadi sezeryan olabilirsin dedi doktorum.
Gigy YNB Kaç haftalık sizin,Mayıs başı bizim de aramızda 1 2 hafta var galiba ☺️36+3 bizim de yarın gideceğiz bakalım kontrole 37 de karar veririz dedik duruma göre
YNB Gigy benim 37 haftalik :) gelisimi onde biraz bugun ara ara giren agri ve kasılma var doguma gidecem herhlde diorum. Benimde cuma gunu kontrolum hayirlisiyla gelsinler mjnikler
Gigy YNB biz de 36+3 ay benim de öyle kasiga vuruyor bir şeyler Anlamıyorum da pek 🙈yarın kontrol bakalım ne durumdayız
YNB Gigy canim naptin gittin mi kontrole? Ben dun gece sancilandim apar topar gittik hafif sancilar cıktı doktorum kontrol gunumuzu 3 gunde 1 düşürdü. Senin nasildi
ayminaninannesi 35+1 olduk kızımla tek skintimiz iki gecedir sürekli sıcak basıyor resmen geceleri su içmekten tuvaletin yolunu gözüm kapalı bulabiliyorum diyebilirim sol taraf yatmaktan çürüdü kolum resmen 😁 neyseki az kaldı 🙂🙂
Gigy YNB Aaa çok iyi yapmışsın canım takibe almış en azından stres yapma ,5 de bizim de kontrol ,öyle olmadı bir daha bakalım ne diyecek 😊
YNB Gigy cati muayenesi yapcak galoba benim birdhaaki kontrolumde bakalim hayirlisiyla. Bakalim rabbim kolay dogum nasip etsin insallah tum hamilelere
Gigy YNB amin hepimize canım ,ben de sancı vs yok şu anlık kontrole gittik bakalım ne zaman gelecek 😊