YNB olmaz mı hem de nasıl ,nasıl yaparım diye değil de ,panik var ben de spinal olacak o ortam ,kolların bağlı olması,ya panik tutarsa,kesilme hissi vs acıma falan onlari düşünmüyorum , ama alistirdim kendimi biraz biraz,doktorum da baya gaz verdi bakalım ☺️henüz gün almadık haftaya kadar bekleyeceğiz yine bebiş nasıl gelmek isterse bakalım 🤭