Tazecik1anne Canan123 regenesis max kullanıyorum. Kapsül şeklinde :) içeriğinde Omega 3 ve Folik Asit başta olmak üzere tam 10 vitamin ve 6 mineral bulunuyo seviyorum kullanımı kolay :)
Canan123 Tazecik1anne ben resmen onu çöpe atım işte yutamadım ağzımı aldığımı öve öve çıkardım büyük geldi bana. Regenesis ımom prognom bi sürü vitamin aldım ama hepsi aynı boy gitmiyo ki boğazımdan😕
Mineyld07 Canan123 😄😄 aslında değil kaygan bir hap ben balıktan çok kustum hamilelik başlarında bu hap ile rahat ettim
Syma-ma Canan123 kendisi yazısında günlük yeterli demişti ki hergun yumurta yiyorsan ondan da alıyorsun yeşilliklerden de. OMEGA takviyelerini alırken içeriğine iyi bakın demişti bazıları çok tehlikeli olabiliyormus. Bebek için tehlikeli olabilecek balıklardan uretilmemis olması gerekiyor.
Buketkucuk Canan123 ben pregnomarin multivitamin kullanıyorum içerisinde yoğun miktarda omega 3 ve bir sürü vitamin, mineral var yetiyor
dorukcumbebisim Kullanmak için hamileliğimin ilk zamanlarında çok çaba sarf ettim bütün markalarıda denedim ama midem asla kabul etmedi şu an 35.haftamdayım 16.haftamda pes ettim o gün bu gündür kan hapı ve magnezyum dışında ilaç kullanmıyorum🤷♀️
Minigim55 Minigimyolda bende bunu kullanıyorum endişelenmiştim ilk içtigimde koku tat belli olurmu acaba diye olmuyor balıktan nefret ederim😏😏
BrcnTc1506 OmegaRoyal diye bir takviye kullanıyorum kokusu berbat fiyatı biraz yüksek olmasına rağmen bebişim için kullanıyorum hiç ara vermedim daha
Lulemom anne17 alırken bi kaç şey daha aldım hiç emin değilim ama sanırım 30lusu 130 ₺ gibi bişidi. Ama emin değilim
satigul Canan123 omepa q10 kullanıyorum hap şeklinde ama kokusu tadı hiçbişeyi yok. Sadece biraz büyük bir hap.
caliskannkubra OmegaRoyal kullanıyorum. Havyar yağıda içeriyor. Fiyatı biraz yüksek ama sonuçta aralarında en iyisi 28+3 üm hiç ara vermedim.
archmom Canan123 imom omega kullanıyorum hap . Hapın kokusu var ama damakta tad bırakmıyor . Aylardır kullanıyorum 🙏🏻🥰