Canan123 Doktorumun verdiği vitaminde omega da vardı ama ben onu kullanamıyorum aytıca omega kullanan varsa ismini verebilir mi? Bir de hap mı şurup mu tadı kokusu var mı bilgi verirse sevinirim.
3461irem Canan123 ben imom omega 3 kullanıyorum hem vitamin hem balık yağı kokusu kötü ama kullanıyorum hap şeklinde
metehaninannesiii Canan123 ben kullanıyorum doktorum easy fishoil onerdi onu kullandim sonra bende o bulantı yaptı şimdi vitamin ilaci verdi onun içinde de omega 3 olandan var ondan verdi o haptan memnun kaldım birincisi bitti ikincisini kullanıyorum
Minigimyolda Canan123 innate omage 3 kullanıyorum hap şeklinde ve kokusu çikolata gibi rahatsız etmiyor
Canan123 metehaninannesiii easy fish oil şurup gibi miydi kokusu var mıydı içerken mi bulandı mideniz sonradan mı dokundu
metehaninannesiii Canan123 yok kapsül du canım portakal tadında kokusu çok güzel ama o kapsül yumuşak olunca midem kalkıyordu ağzıma alınca canımdan can gidiyordu bak yine aklıma geldi midem bulandı 😂
Minigim55 Minigimyolda bende bunu kullanıyorum endişelenmiştim ilk içtigimde koku tat belli olurmu acaba diye olmuyor balıktan nefret ederim😏😏
Mineyld07 Canan123 😄😄 aslında değil kaygan bir hap ben balıktan çok kustum hamilelik başlarında bu hap ile rahat ettim
Canan123 metehaninannesiii yumuşaklık sorun değil bana büyük olmasın yetet😂 teşekkür ederim bunu yazdım aklıma
Lulemom Ben nutramedica nın krill oil i kullanıyorum. Sıfır koku. Karides yağı zaten sanırım o yüzden kokmuyor. Doktorum en iyisi bu dedi bunu aldım.
metehaninannesiii Canan123 yok yok minicik 25 krş büyüklüğünde yani öyle diyim ama o yumuşak olması jel olunca öldürdü beni rengi turuncu kokusu mükkemmel işte jel olunca işler değişti 😂😂😂
Lulemom Canan123 normal hap boyutunda standart ince uzun haplar var ya onun gibi. Ben zorlanırım hap içmekte ama rahat içiyorum
Lulemom anne17 alırken bi kaç şey daha aldım hiç emin değilim ama sanırım 30lusu 130 ₺ gibi bişidi. Ama emin değilim