sumin benim ilk gebeligim öyleydi yani 2 hafta ilerideydi,simdi doktor bisey demez ama 37.haftanın sonunda çocuk çok irileştiği için sezeryana alabilir.yaklaşık 10 gün önden bebek iri diye sezeryan oldum bende iyiki de olmuşum ona rağmen 4kg 54 cm doğdu oğlum,bekleseydim 5kg üzeri olacaktı,çünkü bebekler asıl kg yu son 2 haftada alıyor annelerde öyle😇😇😇