mummy_ tamamiyen hormanal bi durum ben ilk gebeligimde yasadim bu sorunu ne yazikki 5 senedir araliksiz ilac kullanıyorum bi zorlugu yok dogumdan sonra 3 ayda bir kontrol ettirmek lazim tabi doktorunuz daha iyi bilir benim bildigim hamile kalmadan ve ilk aylarda tsh cok cok onemli bebek gelisimi açısından 🙂 suan ikinci bebekte heray kontrol ediyoruz tek sıkıntı heray kan vermek 🤨