gokcediyorki Merhaba anneler!🌹 Ben gebeliğimin 27+4 haftasındayım. Gebeliğimi 24. Haftada öğrendim. Sebebi polikistik over olmamdan kaynaklı adet düzensizliklerim. Benim gibi olanlarınız var mı? Adaptasyon süreci biraz zor oluyor sanki ama inanılmaz bir duygu.🥰🌼
defnosunannesi_ gokcediyorki bulantı baş donemssi veya bebeği karnınıza hisetmedinizmi çok garip insan hamile olduğunu hissediyor farklı oluyor
Neslihanbew gokcediyorki aaa seneler önce arkadaşımın annesi yaşı var menapoz da sanmış kendisini bebek oynayana kadar hiç bir şey anlamamış şimdi 7 yaşında falan herhalde konuşmuyoruz ama resimlerden maşallahı var sağlıklı doğumlar ilginç bir his olmalı 🙂
gokcediyorki defnosunannesi_ Hiçbir bulantı hissetmedim. Mağazacılık yapan biriydim ayakta yoğun tempodan olsa gerek😊
Gulkubra_ defnosunannesi_ Bende bu şekilde geç ogrendim inanın hani insanin bi beklentisi olmayınca . Bulantı yada baş dönmesi başka şeye yoruluyor 🥰😅
gokcediyorki Bb1 Evet ama tedavi olmam gerektiğini düşünüyorum o sırada regl olamayisima veriyorum hala hareketi ben😁 okadar umudu kesmiştim kendiliğinden olmaz diye. 3 yıllık evliyim gün geçtikçe umudum kesilmişti tedavi ile olur saniyodum🐣
[silindi] gokcediyorki harikasın. İnsan kendini çok dinleyince evham yapıyor. Sen iş tmposunda anlamışsın o vakit. Hayırlı olsun. U arada =)
Zehraace gokcediyorki az kalsın doğum anında farkedicekmissiniz masallah 🥰 hiç mi belirtiniz rahatsızlığınız olmadı ? Çünkü günlük yaşama devam edilebilecek gibi birşey degil bu hamilelik 🥰
gokcediyorki Zehraace Giyim mağazasında sorumluluktan tutun deposu girdisi çıktısı ağırliklari temizlikleri. Tam tersi daha enerjim yüksekti 😁😁 tek birşey dışında aşağı doğru kaymaya başlayan pantolon 🥺
Arzuska gokcediyorki vaaowww helal olsun😃 ben suan 27+2 yim polikistik over sendromu bende de vardı ama 5. Haftada %100 anladım gebe olduğumu 😂 sağlıkla kucağınıza alırsınız inş geçen zamanı kayıp olarak görmeyip kalan zamanın tadını çıkarın derim 🌹
gokcediyorki Arzuska 1 yildir matofin içerikli hap kullanıyordum bu süreçte kilo kaybım oldu sanırım bu sayede kaldım bende. Hayat sürprizlerle dolu 🥰 teşekkürler 👍🌼
Mores gokcediyorki ben de pcosluyum. Gerçi benimki yumurtlama testiyle planlanan bir gebelikti ama çok merak ettim ne oldu da acaba gebe miyimdir diye şüpheniz oldu 🌸 tlc hamile olduğumu bilmiyordum diye program yapmış youtube de çok ilgimi çekmişti size de yanlış anlamazsanız sormak istedim 🤗 tebrik ederim
Gulkubra_ gokcediyorki inanın bizde bu şekilde olduk ve tabi araya pandemi girince insan bebek konusunda sonraya atabiliyor ilerde diye düşünüyor. Ama oluncada oluyormuş. Çok sevindim inananın. Bende bu şekilde geç öğrenmiştim. Insan ilk inanamıyor. ’taki o ultrasyonda ki görüntüyü gorunceye kadar
Derinin-annesi gokcediyorki aaa ne güzel.Adaptasyon sürecine gerek yok masallah yolu yarılamıssınız zaten :)
DemetBeril Arkadaşım 7 ayı bittiğinde öğrenmişti önce bir şok olmuştu tabi ama suyu çokmuş hareketleri hissedememiş. Bekarlıktan bir adet düzensizlik olduğu için anlayamamış . 😂
Lavinyaaaa gokcediyorki Çok tuhaf bir duygu olmalı 🙊 Ama hiç mi belirti görmediniz ya ne bileyim kendi fiziğinizde hiç mi değişiklik felan olmadı acabaaa hamile miyim diye cidden hiç kuşkulanmadınız mı 🙈
gokcediyorki Lavinyaaaa Kafanda tamam artık tedavisiz olmaz bu iş deyince her belirtiyi başka birşeye yoruyor insan😁 test yaptım gorumcemin ısrarı üzerine biz hala 1 ay 2 ay filan sanıyoruz. Daha evvel takibimi yapan bir doktor var ona gittim kadın gülme krizine girdi ultrason başında zaten 🤣
defnosunannesi_ gokcediyorki kilo almadinizmi hiç ne kadr şanslısınız 😂biz 5 haftadan sayıyoruz hafta hafta sizin 13 haftaniz kalmış 😂işiniz iyi
Ays0 Yaa çok özür dilerim ama kahkaha attım benim 22 haftalık ve kocaman bir göbeğim var kendimi zor götürüyorum şimdiden 😂😂