lentil Goksugul bende 10.haftadayım sanki çok yemişim gibi bir göbeğim var artık. Ve bel karın kısmım çok kalınlaştı
Esra_yvz99 Goksugul Sanki bende oglan olcakmis gibi hissettim hep ama bazen hissler yaniltabiliyo sağlikli olsunlarda ya önemli degil farketmez ikiside tatliş olur kacinci haftada doktor kesin bi cinsiyet soyleyebilir ki ?
lentil Goksugul peki kill aldınz mı ben 1 kilo aldım ama vücuduma bakarsam 4 kilo aldım gbi görünüyor 😂😂
Bsra1111111 Goksugul bende 10 haftaligim göbeğim baya çıktı ama benim göbeğim var normalde dar elbise falan giyince bariz hamileyim cok belli ahahahahahah mutluyum ama
Goksugul Esra_yvz99 15.16. Haftalarda kesin oluyor diyorlar ama bilemiyorum inşallah o kadar beklemeyiz 🙈
aryabaran Goksugul yani net olmamakla birlikte yüzde 70 erkek dedi doktor ama bir iki hafta sonra tekrar gidecem artık aynı şeyi tekrar söylerse kısmet 🤷🏻♀️
mrsflowers Goksugul olabilir canım bende 3.ayıma gireceğim 6 kilo almışım göbeğim top gibi aynı iç karnım dar olduğu için hemen çıkmış 🥰
Mavi34 Goksugul bende sizdenim. Gerçi 4 kilo aldim tüp bebek benimki bu süreçte ilaçlar fazla kilo aldırdı ama normal kilo gibi degil hamile karnı gibi bir göbek belirmeye başladı ama dışardan anlamaz kimse tabi
mrsflowers lentil 1 miii 😆😆 ben bulantıdan hiç birşey yiyemediğim halde 6 kilo almışım nerden geldi bu kilolar 😂