aynuray16 Şanlıurfadayız, tayinciyiz bu yıl nasip olursa taşınmamızla doğum aynı zamana denk gelecek. Ben mersinliyim eşim adanalı, memlekete yakın ya da memleket olur inşAllah
Selcansahin33 aynuray16 bizde mardin nusaybindeyiz ben mersinliyim eşim aydınlı bende şark dönüşü mersin istiyorum
Nimet16 aynuray16 polis kendi memleketine gidemiyor ki bizde pöh ama maalesef memlekete yakın yerleri yZdık
Minigimm0611 emineuygurr Bizdee ve yeni lojmana gectik okadar tadilat yaptırdık masraf cıkarsa oturup deli gibi ağlarım 😂
Emel_kara92 Tubasel5 kesınlıkle Doğu daha güzel teror olmasa cıdden sıcaklık var orda ben burda ınsanlardan da soğudum
Tubasel5 zeynepemiromer bende geçen yıl evlendim Kastamonu’ya geldik direk . İstanbul’da acıktı pişman olduk orayı seçmediğimiz için
aynuray16 Nimet16 özel bir durumumuz var ilk bebeğim down sendromu raporumuzu sunduk bir ümit bekliyoruz…
gullcannn Nimet16 Yaa eş memlektide yazılamaz diyorlar birde. Ben Ankaraliyim ilk siraya Ankara yazdık. Daire başkanlığı orda olduğu için olabilir falan diyorlar hayırlısı umarım hepimizin istediği yer olur
Mumy01 Nimet16 Tubasel5 1 senelik evliyim malatyada pöh seneye doğu görevi için tayinciyiz aslen adanalıyım inşallah birgün memleketime ailemin yanına dönerim 😊
zeynepemiromer Tubasel5 bence secmediginiz iyi olmuş canım valla burası iyi hoş ama herşeyi zor şartları zor inan bi ev tutmak için canın çıkıyor bizim de Rize vardı onu seçmedik istanbulu seçtik pişman olduk