Minigimm0611 emineuygurr Bizdee ve yeni lojmana gectik okadar tadilat yaptırdık masraf cıkarsa oturup deli gibi ağlarım 😂
Lulemom Biz adanadayız. Ben buralıyım zaten. Eşim 4 yıldır burda görevde. Henüz doğu görevini yapmadık. Her sene ipka veriyoruz 😄Seneye gitmeyi düşünüyoruz ama kısmet olursa
Kubra3525 Tubasel5 eskiye göre iyi canım küçük bi yer gezmek için alternatif yok van yakın tercih hakkımız olsaydı vanı tercih ederdik çok güzel
Tubasel5 babyandmommy yaa canım memleketim . Bizde Samsun’a yakın diye Kastamonu’ya geldik 😂neredesin Samsun’da
Emel_kara92 Tubasel5 ıkı yıldır Şırnak cizredeydik bu yıl balıkesıre geldık cok ozledım orayı alışamadım buraya 😇
Emel_kara92 Tubasel5 kesınlıkle Doğu daha güzel teror olmasa cıdden sıcaklık var orda ben burda ınsanlardan da soğudum