Derya Sedanindenizi valla yine az almışsın aynısını ben yapsam şuan 15 kilo alırdım herhalde ☺️ Siz düzene oturtmuşsunuz ne güzel 🌸
Leylarana İki ana iki ara öğün besleniyorum ama ana öğünlerim gerçekten büyük oluyor. Öğleden sonra bi tane muz yiyorum, akşam yemekten sonra da meyve/kuruyemiş bazen tatlı yiyorum. İki ana öğünümün toplamı 3 ana öğüne bedel
Derya Leylarana maşallah ne güzel işte bizde midemiz bulanıyor diye şikayet esiniyoruz ye canım can boğazdan gelir🌸
Mrs_kunt97 Derya tek öğün yiyen ben miyim bir tek🤦♀️🤔🤔 gün için de sadece şu akşam eşim gelince yemek oda canım isterse sadece 🤔🤔
Derya MucizeAnnesii bence en ideali, çok da abartmamak gerekiyor diye düşünüyorum zaten ilerledikçe açlığımız artıyor 🌸
milla-s Derya 16 haftalığım daha. Bu acıkınca elimin ayağımın titremesi durumu da iki haftadır var🙈 doktorum da 16. haftadan sonra hızlı kilo alırsın demişti, bakalım beni pek parlak günler beklemiyor gibi😂🤦🏻♀️
Derya milla-s haklı valla 😂 bende 16 da başladı resmen aç uyanıyorum hatta karın gurultuma uyuyamıyorum😂 kız gittikçe fena olucaz ya 😂🌸
2inciannelik Derya oruca başlamadan önce kahvaltı ara öğün akşam yemeği yapıyordum . Ara öğün mutlaka meyve kuru yemiş süt veya yoğurt olmalı
Derya 2inciannelik aynen öyle süt ürünü tüketmeye ve kuru üzüm yemeye özen gösteriyorum bebiş için önemli 🌸
Feyzablbl Derya > 2 öğün (sabah aksam) 1 tane olursa ara öğün niyetine meyve (nadir) Bir de kahve çikolata
milla-s Derya ayy ben de öyleyim😂 şimdi bir de demir hapı içtiğim için yatmadan önce bir şey yemiyorum, zaten yemeği biraz geç yiyoruz diye. Öyle olunca sabahları karnımın gurultusuna uyanıyorum resmen😂🙈 valla bu gidişat beni de korkutuyor canım bilemiyorum hiç😁
Mrym1407 Derya 2 ana 3 ara öğün yiyorum. Bol su içiyorum. 29. Haftamdayim çok çabuk acıkıyorum ve bazen aşırıya kaçıyorum. Şimdiden baya kilo aldım bu gidiş nereye bilmiyorum 😂
Derya Mrym1407 hamile olmak eşittir koca göbek olmak 😂 hakkıyla hamilesiniz işte 😂🌸 hepimiz öyle olucaz kız takma kafana 😂