Gozde939e99e gebelik basından beri program indirdim günlük ayarladım 2 litre içiyorum. daha fazlasını hiç içemedim 4 litre içenlere hayranım nasıl içiyorlar 😂 yazın belki 3 rahat bulunur çünkü terle vs atıyor vücut ama kış için 2 litre ideal olduğunu düşünüyorum kendi adıma doktoruma sorduğumda da yeterli demişti vücudunu susuz bırakma dedi sadece