Derya111210 ben acita acita verdim, mecburdum, başka sutu almiyordu, hastanede 2ci gunumden göğsüme alışdirdim, yara olunca geceni hastanedeki hazir mamadan verilsin dedim, hemen geceni orda çalışanlara rahatlik vermemişdi, susduramayip emzik vermişler, sonram acitsada göğsüm dayandim, kendi sutüm iyileşdirdi, şu an 12günluyük şükürler olsun rahatık