Tekmile11 gyno ferro sanol kullandım . Bende de hem siyaha yakın bir renk değişimi , hem kabızlık, hemde uzun süre wcye çıkamama sorunu oldu . Herkes normal dedi . Ama sonu 4. Derece hemoroide baglandı . 1.5 ay çektim resmen. Acıdan agladıgımı biliyorum . En sonunda doktoruma ya bırakıcam bu takviyeyi ya bişi yapın dedim. Sidefer diye bir takviyeye geçiş yaptık . Artık rengi düzeldi , hergün wcye çıkıyorum , hemoroidim geriledi , kabızlıktan eser yok . Doktorunla konusarak ilacı değiştirmeni tavsiye ediyorum canım . Zaten sindirim sorunları yasıyoruz birde takviye yüzünden bunun şiddetini arttırmaya gerek olmadıgını düşünüyorum 😑