Ezgifatma2010 Lavininannesi1 ben kullanıyorum şükür onunla agrılarım bir nebze azaldı diger suda eriyeblerşn tadı çok kötü bu hap gibi olması güzel
Lavininannesi1 Ezgifatma2010 Benimki suda eriyenden cnm ilk kez az önce içtim tadı fena değildi şimdilik inşallah iyi gelir
Lavininannesi1 Deletedmom23234 Canım merhaba iki gün önce magnezyum ilacıyla ilgili bilgi vermemi istemistin bugün 3 gün oldu kullanıyorum kendimi rahatlamış hissediyorum tadı da gayet iyi söylemek istedim sanada