Lavininannesi1 Selam güzel anneler aranızda magnorm 365 mg magnezyum ilacını kullananlar var mı yada oldu mu?
Deletedmom23234 Lavininannesi1 Kullanip memnun kalırsanız bana da yazar mısınız çok fazla kalcam ağrıyor, magnezyum eksikliğinden. Doktoruma sorup ona göre isteyeceğim 🙏🏻
Suzii-90 Lavininannesi1 magnorm değil de efermag ve magvital kullanıyorum çok faydasını da görüyorum ağrılara kasılmalara çok iyi geliyor 17.haftadan beri kullaniyorum şuan 36+3 deyiz 💙
Lavininannesi1 Gamzelim12 Bende bugün başlıcamda kullanmaya sormak istedim cnm her hangi bir yan etkisi oldu mu diye
Mom041 Lavininannesi1 evet çok kasılmam olmadığı için bıraktım ben ama doktorum yine olursa arada diye yine de yazıyor reçeteme. Memnun kaldım hatta şöyle söyliyim bi gün dayanılmaz bi baş ağrım olmuştu ona bile iyi geldi. Herhangi bir yan etkisini görmedim tadı da kötü değil içiliyor.
Lavininannesi1 Deletedmom23234 Canım merhaba iki gün önce magnezyum ilacıyla ilgili bilgi vermemi istemistin bugün 3 gün oldu kullanıyorum kendimi rahatlamış hissediyorum tadı da gayet iyi söylemek istedim sanada
Lavininannesi1 Suzii-90 Maşallah size canım sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah, ayrıca teşekkür ederim 🙏❤️
Ecsst Bende bugün başladım ama çok felaket midemi bulandırdı bana önerebileceğiniz başka bir magnezyum öneriniz var mıdır ?
serenty_123 Ecsst magosit hap olarak verdi hiç bulantı yapmiyor diğerleri gazoz gibi zorladı beni icemedim
Mlkrfk Ecsst beni de ishal yapmıştı. Osteocare ın tableti var onu kullanıyorum ben bir yan etkisini görmedim bacaklarım resmen çatır çatır ötüyordu ama faydasını gördüm tavsiye edebilirim