Minel321 canım benimde bıçak saplar gibi ağrı kramp giriyordu bende 18 haftalik hamileyim doktoruma sordum gaz sancısı oluyor sağ tarafsa her gün mutlaka bi soda tüket iyi gelir ve zaten sodada yararlı icinde magnezyum barındırdığı icin ve sağ tarafa doğru yatmamaya özen göster rahime baskı oluşturduğu icin oda yapar