Minel321 Merhaba kızlar 19 haftalık olduk ama iki gündür sağ tarafımda hep bir sancı var ve sağ tarafım göbeğimin yan tarafı aşırı sert taş gibi ve orası ağrıyor sol tarafından öyle değil , aranızda benim gibi olan var mı. Ne olursunuz cevap verin
Cigdem-e Minel321 canim bende 15 +2 haftaligim dun benimde sağ tarafimda birden bire agri saplandi ama bikac saniye surdu gecti. Kotu bisey olsaydi devami olurdu diye dusunuyorum. Persembe gunu godicem.doktora sorucam. Sende bence ya git yada ara sor doktoruna
Alyaesmaa Minel321 Benimde hep oluyo 18+2yim sağ tarafa toplanıyo sertleşiyo sonra geçiyo ilk hamileliğimdede olmuştu hep öyle öyle dogum yaptım çok takmıyorum o yüzden bol su içmek gerekiyomus.
Babyhappy58 Rahmin büyüyo ben 32 haftaya girdim hala öyle bi ağrım var sanki böyle dalaklanıyosunda içerden bişey çekiliyo gibi saplantı 😀😀 umarım anlatabildim kontrol e gittiğinde dr una bi sor yine de
Minel321 Babyhappy58 yarın kontörlüm var kesinlikle soracağım şimdi aklıma çok takıldı sizlere sormak istedim çok sagol 🤲
Sulenur52 Minel321 canim enfeksiyon olabilir kesin baktir enfeksiyin cok tehlikeli bende senle ayni haftadayim benimde ayni sekilde oliyordu fitil kullandim cok şükür gecti
[silindi] Minel321 sen Bi doktoruna git istersen canım korkutmim seni bnmde sağ üst tarafım ağrıyordu böbrek genişlemesi var dedi kendine dikkat et sol tarafına yat sürekli bol bolda su iç dedi şu an Bi şeyim yok
Minel321 [silindi] benim sağ alt köşem canım göbeğimin yanı sanki bebek orda toplanıyor taş gibi oluyor
asli16 Canım korkutmak istemem aynı ağrıyı bende yaşadım böbrek büyümesi çıktı ve çaresi yok bol su içip sol tarafıma yattım ağrılarım dindi. İnşallah senin böbrek değildir sancısı doğum sancısından beter kaç kere ağladığımı bilmiyorum 😔