EceveDenizinAnnesi 17ekiiimmmm ilk doğumum sezeryan. Normal doğumdan sezeryana dönmüştü. Komplikasyonlu ve travmatik bir doğumdu. Normale asla cesaret edemiyorum. O yüzden ikincisi de sezeryan olacak 😊
17ekiiimmmm EceveDenizinAnnesi Normal sezeryan farketmez sonunda sağ salim kavuşmak olsunda 🤗 benimde ilk doğumum normal şimdiki sezeryan olursa diye korkuyorum 😄😄
Ezgii6152 17ekiiimmmm pazartesi kontrole gidicem bakalm bı hafta daha bekleyelim diyecekmi doktorum. Ben çok bekleme yanlısı değilim kakasını felan yapar Allah korusun.,🙏
canscelik Benimde sırtı sağda olan bir bebeğim var henüz kanala girmemiş 37+3 teyiz şuan, doktor sağına doğru yat dedi, umarım döner ve normal normal kucaklayabilirim yavrumu 🤲🧿❤️