17ekiiimmmm Hamileliğim 37 haftalığım bu sabah kontrolüm vardı bebek hala kanala girmemiş ne zaman girer sizinkiler ne zaman indi
Merve10090 17ekiiimmmm tamda bu soruyu soracaktım. Bende burada bekleyeyim 😁 38+2 hamileyim.. henüz yerleşmemiş kanal’a
d1l2k 17ekiiimmmm al benden de o kadar bebek bas pozisyonunda ama kanala girmemiş iki gündür squat yapıyorum 🤨
kavunicibalik 17ekiiimmmm ben de 39+1 im ve hala kanala inmedi. İlk doğumda vücut ve bebek doğuma hazırlandığı için erkenden kanala inme gerçekleşirmiş. 2. Doğumda zaten doğuma hazırmışız, sancı başladığında bebek kanala girer demişti doktorum.
17ekiiimmmm Merve10090 ilk doğumumda kanala inmediği için karnıma bastırarak doğum yaptırmışlardı bana
17ekiiimmmm d1l2k Bende aynı canım yürüyüş yapıyorum zaten 2.5 yaşında oğlum var oturmak nedir bilmiyorum bunca harekete yine de inmiyo 🤔
esraizmirli 17ekiiimmmm valla rahat heralde içerisi 😂 ben perşembe günü sezeryan olacağım Allah izin verirse ☺️
d1l2k 17ekiiimmmm 37 de gelir diyordum ama bu haftadan ümitli değilim artık umarım bayram sonuna kalmaz bu gidişle 😂😂😂
17ekiiimmmm kavunicibalik inşallah öyledir benim ilk doğumumda da inmemişti doğum anında karnıma bastırmışlardı canımdan can gitmişti sanki
EceveDenizinAnnesi 17ekiiimmmm 28.haftadan beri kanalda küçük hanım. Erken doğum riski yaşadım o yüzden. Şimdi 37+3 teyiz. Sezeryan olacağım. O yüzden keşke kanalda olmasa diye diledim bunca zaman😂
Ezgii6152 39 haftalığız kanala inmedi baş pozisyonunda benim oğluşumda. İlk gebeliğim bekliyrz bakalm🤗
17ekiiimmmm Ezgii6152 her kontrole gittiğimde acaba indi mi düşüncesiyle gidiyorum ama yok bende bekliyorum 😊😊
EceveDenizinAnnesi 17ekiiimmmm ilk doğumum sezeryan. Normal doğumdan sezeryana dönmüştü. Komplikasyonlu ve travmatik bir doğumdu. Normale asla cesaret edemiyorum. O yüzden ikincisi de sezeryan olacak 😊