Bmom ben aile hekiminde her ay kan verdim hamile kaldığımı öğrendiğimden beri yeri geldi omlar bakmak istedi yeri geldi kadım Doğum doktorum istedi yeri geldi benim kendi şikayetlerim vardı hatta bazen troid değerimden iki hafta da bir kan verdim bu sizin hakkınız doktorunuzu değiştirin bence