yesilmavi 🙏🏻🙏🏻 inanın değmez cevap dâhi vermeye durumumi bilmeden sormadan burdan yazmak kolay, tiroid problemim var ve bebeğe giden tek damarim tikanik kan problemim var bunu aile hekimime belirttim biliyor aile hekiminin ebesi de biliyor 6. Aydan itibaren kan vermeye kendi arzumla talep ettim onun haricinde ne arayıp çağırdılar ne bişey yaptilar kendi doktorum da soruyor sağlık ocağı takiplerimi değiştirdigim ikinci aile hekimi burda klavye başında yazmak en kolayı zaten o yüzden boşverin sizde, teşekkür ederim 🌸