Merhabaa kızlar bende ilk haftalarda çok cilek ve salata yiyordum bide yeşil elma yedik ekşiyi doğurcaz ayşeyi🙂 çilek bulamadığımda çilekli pasta alıp üstündeki çilekleri yediğim bile vardır🙂 yada wafflecılar bir bumaralı çilek noktaları arayanlar orda bulur🙂) şimdi 26 haftalığız çok şükür bi sıkımtımız yok benim 6 kilo haricinde🤰🏼