29+2 haftalik bir prensesim var, ismi Mavi olacak nasipse. 13 kilo aldim simdiye kadar. Ilk zamanlarda baliktan yumurtadan sutten cevizden ne kadar faydali sey varsa hepsinden tiksinmistim ama balik haricinde digerlerini zorlayarak tuketmeye calistim artik pek tiksinti kalmadi hala ceviz zorluyor sadece. Canim bol bol su istedi normalde hicnicmem ama hamilelikte su aşerdim resmen ve et börek hamurisi. Ilk 6 ay tatli surmedim agzima simdi her gun çokonat yiyorum 🙂 Hamileligin basindan beri agri sanci kasik agrisi cektim hic kusma bayilma falan olmadi ama sancisiz gecen zamanim cok az. Sanci demek endise demek hep bir sey mi oluyor bebegime korkusuyla gecti hamileligim. 30. Haftanin icindeyim hala ayni. Bir de belime elektrik veriliyo sanki artik. Kasilmalarim vardi gecen hafta ödüm koptu. Zamaninda saglikla gelsin meleklerimiz. 🚼🙏