GizMeh Merhaba kızlar ben çay aşığı biriydim daha düne kadar 😅😅 ilk hamileliğim ve çaydan çok tiksindim. İki haftadır çay içmiyorum. 7+2 yim şuan. Çay görünce midem kalkıyor. Bu durum doğumdan sonra düzelir mi çay çok mühim bi şey çünkü benim için 😅😅 siz nelerden tiksindiniz?
Byby99 GizMeh valla ben kocamdan tiksindim adam yanıma yaklaştıkça ben kaçıyorum neden böyle oldu bilmiyorum 😂
Lavininannesi1 GizMeh Ben kahve aşığı biriydim canım ilk 3 ay hiç icemedim bide haşlanmış yumurtadan tiksinmiştim 3 ay sonra kahve içmeye başladım ama hala yumurta haşlanmış yiyemiyorum 😂
midekoruyucu GizMeh ben fındıktan çok tiksinmiştim kokusuna bile tahammülüm yoktu, sonra geçti çok şükür 🥰 İnşallah sizin de tez zamanda geçer, çay güzel nimet 😋
GizMeh Byby99 ay o ne alaka ya nasıl tiksiniyorsun acaba hani ayak kokusundan falan mı yoksa direkt şahsından mı ahaha 😅😅
zeynep5627 @GizMeh ay ben ilk gebeliğimde hiç bulantı tiksinme vs yaşamadım bende etçil bir insanım kırmızı et beyaz et yani bayılıyorum balık falan olsun şuan yazarken bile kusasım geldi tiksindim eşim gece ben uyurken et kavurup yemiş sabah bi kalktım tavayı görünce direk banyoya 🤷🏻♀️😂
GizMeh Lavininannesi1 her sabah 2 tane yumurya yiyorum valla ben hatta şu aralar tek yediğim şey yumurta pide salatalık 😅
Ozgedemiralp34 Yarennn01_ bebeğinizin cinsiyeti kızmı bende kızımda tatlı görmeye dayanamıyordum oğlumda tatlısı gün geçiremiyorum 🤭
GizMeh Hsakarya yumurtadan ben tksinmedim ya çok garip pekte sevmezdim aöa hamilelikte tek yediğim şey haşlanmış yumurta oldu. Her sabah 2 tane yiyorum hatta sahurda eşimle bir tane daha yiyorum ben de çok şaşkınım
Kuyumcu GizMeh ben soğan sarımsak tavuk kıyma sebze heraeyfen tıksındım bır ara sadece tost ve yunurtayla beslendım 18. Haftamda duzeldı bıraz suan yemek yıyebılıyorum soganlıda yıyorum çiğ yıyememde ama sarımsak hala asla 24 bıtcek cok sukur ama sonlara dogru yıne oluyormus tıksınme bakalım
Pambix GizMeh Tatlı şeylerden tiksindim ve yeşil yapraklı şeylerden . Gözümde canlandırınca bile midem kalkıyor.onceki gebeligimde hiç böyle değildim bunda bı garip oldum resmen 😅
ecevecev21 Vernel kokusundan ve kendi evimin kokusundan tiksindim. Aylarca evime giremedim bi eşya almaya geldiğimizde ağlıyodum eşime hadi gidelim burdan diyodum😂
Gamseee GizMeh 3 aylık olunca değişir merak etmeyin ben ekmekten yumurtadan vs tiksinmiştim şimdi normale girdi yiyebiliyorum bi tek süt içemiyorum hala 5 aylık olduk içim almıyor bide et yiyemiyorum normalde de çok sevmezdim şimdi hiç göresim gelmiyor ama zamanla düzeliyor bazı şeyler ya
GizMeh Gamseee ben ekmek yiyordum özellikle şu aralar pide 😅 prilam kullanmıyordum ozaman midem bulanıyordu tek pide ve haşlanmış yumurta yiyordum
GizMeh ButterflyBal öyle mi gerçekten ilk kez duydum 🤗🤗 bakalım daha çok var öğrenmemize 🤦🏻♀️ Bir de çayı şekersiz içerim ben, hepten içemiyorum şimdi. Çaydanlığı da rafa kaldırdım. Eşim zaten çay seven biri değil onun da işine geldi 😅😅
Gullll35 GizMeh ilk 3 ay herşeyden tiksindim şampuan ve duş jeline kadar sonra herşey normalleşti şu an 25 haftalığım ama muz ve tavuktan tiksintim geçmedi 😁
Gamseee GizMeh ben hiç bir ilaç kullanmadım mide bulantısı için doktoruma söyledim kilo almazsın daha iyi bizim için bulansın dedi biraz tontişim de 😁ama çok şükür bitti bulantı falan çok nadir oluyor bu aralar şimdi de mide yanması ekşimesi yaşıyorum o başladı şimdi de allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin sabır 😍
aysimaninveprensinannesi Ilk hamileligimde ne yersem cikaran biriydim bu gebeligimde de tatli cikolatadan huylandim 3 ay bitti hic agzima surmedim kokusu bile igrenc geliyo birde kokulara asiri hassasiyetim oldu hmn kokuyu alip bicok seyden huylaniyorm