Sedaatut banada herkes devlete git en azindan bi muayene ol dediler 2 defa kontrole gittim ama insan muamelesi görmedim ırkçılık gibi olmasın ama suriyeli kaynıyor ve muayeneye bi ton insan beraber giriyor 2. Gitmemde ise ebeler her önüne gelene bağırıp çağırıyorlar ben kendimi ezdirmem ama bi cok garibanı azarladiklarini gördüm tamam çok yogunlar işleri çok zor ama kimse mecbur değil tekrar kendi doktoruma gitmeye başladım, gitmeden devlet hakkında daha iyi düşüncelere sahiptim. İmkanın varsa özele git canim yoksa diyecek bisey yok tabiki