Sedaatut ben özel hastanede basladım tek doktor vardı onunla tartışma yasadım Baska da özel hastane yok ozel muayenesi olan birine gittim 25 e kadar onda devam ettim sonra düşündüm evet kenarda paramız var cok rahatlıkla özelde doğum yapabilirim ama dedim ne gereği var 5 6 bin vercem özelde de aynı sancıyı çekicem devlette de 38 oldum 25 ten beri devlete gidiyırum o kadar memnunum ki anlatamam doktorum da kadın daha rahat hissediyorum kendimi kadın resmen tam bir lokum konusmasıyla rahatlatıyor beni bence önemli olan hastane değil yaa doktor ebe ve hemşirelerin yaklaşımı umarım ebem ve hemşireler de iyidir 🥰