[silindi] Babymee Rica ederim Ben de yabanciyim buralarda bu doktoruda çok tavsiye üzerine buldum ve gidiyorum çok memnunum seviyorum doktorumu🌿
Leylackrby Babymee saat kaç olursa olsun doğuma giriyor, ve normal doğum taraftarı sezeryan olsun rahat edeyim diyen bı doktor değil çok ilgili çok bilgili ben tavsiye ederim
Lorthavva Babymee bende dicle memorialda zelal coşkun savaşa gidiyorum doktorumdan memnunum. Hastanenin şartları gayet iyi
Miniktirtil Ben batı ya zozan hanıma gidiyordum. Burda bende çok doktor bilmiyordum tavsiye üzerine gittim çok ilgilendi saolsun. Bebegimi kaybettim bire bir ilgilendi insancıl Bi yaklaşımı var tavsiye ederim. Fiyat olarakta hiç fena degil
Sedaaakurul Babymee Ben Memorial Dicle Zelal hocaya gidiyorum 300 TL muayne ücreti gayet ilgili bir doktor. Ben de yabancıyım tavsiye üzerine gitmiştim birkaç doktor denemesinden sonra en çok memnun kaldığım doktor oldu
Mhtp2121 Eymirinannesi Biz en son kurum indirimiyle 278 muayene ücreti ödedik. Doğumda benim ikiz 3640 fiyat verdiler.