Babymee Selam kızlar. Diyarbakır’da yabancıyım. Doktorları da pek bilmem. Doğuma kadar kontrollere gidebileceğim bir doktor/hastane ve doğumda da önerebileceginiz bir doktor/hastane var mı acaba? Bu arada tercihim kadın doktor olması.
Ebrumihrimah Babymee Diyarbakır memorialda Neval yamam var sadece Instagram’dan takip ediyorum baya yoğun bir doktor Muanesi 300 küsur 😌 Dicle memeorial da Zelal var tam soyadını bilmiyorum oda iyi bı doktor bı iki defa gitmisligim var di hamile kalmadan önce. Benim gittiğim doktor Diyarbakır memeorial Aydın Ilgın tecrübeli bir doktor
Babymee Ebrumihrimah çok sağolun. Gelin kaynana postu olsa herkes yığılırdı buraya. Başka cevap verecek birileri yok mu ya?:(
Babymee [silindi] çok teşekkür ederim. Randevu hemen alınabiliyor mu peki? Bazı doktorlarda 1 ay öncesinden randevu almak gerekiyor ya. Yoğun olduklarından dolayı
Leylackrby Diyarbakır memorial Neval hoca yoğun ve biraz pahalı ama çok ilgili çok sabırlı bir hoca en saçma sorularıma bile okadar guzEl cevaplar verdi ki çok ilgilendi 😊
Babymee Leylackrby çok teşekkür ederim. Peki doğuma giriyor mu? Bir de randevular kaç gün önceden alınmalı?
[silindi] Babymee Yoğun sevilen ve seçili hastaları olan bir doktor en fazla 1 hafta yoğun olur diye düşünüyorum ^-^
Leylackrby Babymee saat kaç olursa olsun doğuma giriyor, ve normal doğum taraftarı sezeryan olsun rahat edeyim diyen bı doktor değil çok ilgili çok bilgili ben tavsiye ederim
Nagihan18 Merhaba bende Diyarbakır’da memoriale Neval Yaman görük’e gidiyorum gecen ay ilk defa gittim,bu ay da persembe günü gideceğim.doktor gayet ilgili memnun kaldım
[silindi] Babymee Rica ederim Ben de yabanciyim buralarda bu doktoruda çok tavsiye üzerine buldum ve gidiyorum çok memnunum seviyorum doktorumu🌿