Zehra-33- Öncelikle geçmiş olsun bugün 9.günüm, 2 gün önce öksürük ve nefes darlığından ölüyorum sandım şaka yapmıyorum baygınlık geçirdim ambulans geldi geçicek 10.günden sonra diye telkin edip gitti oksijen değerim iyi diye hava vermediler zaten hamilesin ilaç veremeyiz dediler. Öksürük çabuk geçmiyormuş ama ben udi hindi yağı aldım ( peygamberimizin hadisi var iyi geliyor birçok şeye ) bana da coronalı biri önerdi pekmezle birlikte bir tatlı kaşığı içtim öksürük krizimi hafifletti. Öksürmekten artık kasıklarım acıyor ve bebek resmen vajinama vuruyor o kadar aşağıda hissediyorum ki. Çok zor gerçekten Allah koronaya yakalanan herkesin yardımcısı olsun..