Serpiltsn Gulsah_zorlu92 demek aynıyız canım 🤣bıraktırdı bana 12. Haftaya girince igneyi artık sen devam mı ?
Gulsah_zorlu92 Serpiltsn yarın sabah kontrolümüz var ama hiç ümidim yok 😂 bırak derse çok büyük suprız olur 😂
Serpiltsn Gulsah_zorlu92 genelde bıraktırıyorlar canım 12. Haftada Progestan ampulü ilacı bana 32. Haftaya kadar devam dedi ama
Serpiltsn Gulsah_zorlu92 folik asiti estofrem i ve Progestan ampulü 12. Haftada kesti doktor bende hayırlısı ins
Gulsah_zorlu92 Serpiltsn benim kanamam olunca estrofemi 9 da bıraktım muhtemelen folik asiti bırakırım bu hafta progestanda darısı başıma 🌺
Gulsah_zorlu92 Serpiltsn bebekte hiç bi sıkıntı yok çok şükür cinsiyet için %51 hakkımı kızdan yana kullanıyorum dedi 🌺 ama çok erken suan dedi senin belli mi monnos
Serpiltsn Gulsah_zorlu92 yok canım benim de belli deil pzt gidecem 12+6 oluyo o zaman benim de bakalım tahmin eder mi
Gulsah_zorlu92 Serpiltsn hadi inşallah hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda hiç önemli değil kızı erkeği