UurSevdaYlmaz esoeso abartilacak kadar aci veren bisey degil demk ki burdan cogu kişi aci verdigini zorlandigini yaziyo hep bende korkulacak bisey sandim insaAllah kolay bir sekilde atlatirim bende
Kuzusunannesi kucukgelinkucukanne dün bana yaptı doktor bende aşırı korkuyodum acımıyor diyen yalan söyler acıdı ama sana şu kadarını söyleyim belki 10 saniye sürmüyor sabret kasmamaya çalış
kucukgelinkucukanne Kuzusunannesi ya acıyor tabiki elini içine sokup bastırdı bide ama kendimi rahatlatamıyorum sorun orda
Melikefurkan kucukgelinkucukanne Kendini hiç kasma olanların hepsi acıtacak birsey yok diyor bende olmadan önce korkuyordum ebe çatı muayenesi yapacam dedi eşim dışarda bekliyor ebe hazırlandı eldiveni taktı ben korkuyorum deyip dışarı çıktım eşimin yanına biraz sakinlestim esimede anlatamıyorum nasıl birşey olduğunu çatı muayenesi yapacakmış dedim ne olabilir ki hiç korkma falan diyor beni cesaretlendirmeye çalışıyor normal doğum düşünüyorum elinde sonunda olacam ben bunu dedim şimdi bu muayene olmassa normal doğumu nasıl yapacaz bütün cesaretimi topladım geri gittim ve oldum saniyelik birşey olduktan sonra bu kadar yaşadığım sıkıntıya değmezmiş dersin.
kucukgelinkucukanne Melikefurkan ya olduğum için korkuyorum zaten hazırlıksız oldum psikolojik olarak aşırı sancım da vardı kötüydüm zaten bi de doktorun agresifliği hepsi üstüste geldi
kucukgelinkucukanne Aygl1996 ya bende psikolojik olduğunun farkındayım, ama doktorun azarlaması, muayenenin ilk kez olması hepsi üstüste geldi, çok ağladım 😔😔
kucukgelinkucukanne [bilinmeyen] işte o psikolojik olarak rahatlatma olayını nasıl yapacağımı bilmiyorum, eşim diyoki kulağın ağrısa kulağına cihaz sokup bakıyorlar onun gibi düşün ama işte bu başka bişey :((
kucukgelinkucukanne SevDin bu korku yüzünden doktor bana bağırdı ve sen normal doğuramazsın eşini al özele git sezeryan yap diye :((
SevDin kucukgelinkucukanne aaaa çok abartmış oda ne demek özele git sanamı soracaktım diyecektin de işte ama devlet hastanesi hep öyle sen hiç bunlara takılma canım doğum anı geldimi herşey kendiliğinden gelişir yeterki sağlığın yerinde olsun herşey yolunda gitsin burda ne yorumlar okuduk eline iğne batınca dayanamayanlar çatır çatır doğurmuş allahın izniyle bizde doğururuz 😍🙏♥️
kucukgelinkucukanne esoeso keşke söylediklerin elimde olsa, devlet hastanesinde çatala yatırıyorlar gelen giden seni o halde görüyor, doktor gelene kadar kimlere gösterdiğinin haddi hesabı yok, zaten çekiniyorsun bi de insanların görmesi başka bi tramva 😔😔
esoeso kucukgelinkucukanne valla o an onu düşünme bnceee kendnı kasma skntı olmuyor ustne örtü iste ebe gelene kdr örtü dursn üstnde
kucukgelinkucukanne bebegimvebenn ben 38’deyim ama sancım olduğu için baktılar kendi özel hastanedeki dontorum daha muayene etmedi
kucukgelinkucukanne Firdevssaim belki acı vermiyodur belki psikolojiktir benimki ama ben acı çektim, çok bağırdım doktor da hiç anlayışlı değildi hepsi üstüste geldi işte
Melikefurkan kucukgelinkucukanne Anladım o zaman her an olacak missin gibi hazırlıkli ol her hastaneye gitmeden önce duş al sancin da bile öncelik duşa gir hem belki o duşta iyi gelir her doktor da bir degil inş iyilerine denk gelirsin de korkmazsin
SevDin Merve1996 aynen canım bende 36 37 yi bekliyorum açılma olacakmı dönecekmi herşeyi düşünür oldum sezaryenden de korkuyorum bakalım nasıl olacak
damlahazar Çatı muayenesi olmadan önce yine böyle bi posta denk geldim ordada söyledim normal doğumu düşünüp çatı muayenesinden korkmak biraz tezat oluyor tabiki bende korktum. Dün çatı muayenesi oldum aslında korkmuyordumda böyle çok canı yananları bağıranları filan görünce acaba mı diye içimden geçirmedim de değil. dğn 38. Haftama girdim ve kontrolüm vardı doltor artık zamanı geldi gel muayene edelim dedi korkmayan ben bile yapmasak mı diye bi iki söyledim ama iyiki doktorum izin vermedi. İnanın 5 saniye sürmedi kendime sakin ol diyene kadar bitti kalkabilirsin dedi ne yani bu kadar mı dedim güldü böyle korkutmayın kendinizi dedi gerçekten korkulacak bişey değil herkesin ağrı eşiği farklıdır bir iki kişinin çok canı yandı diyr bizimde yancak diye bi kural yok ki elimizden geldiğince sakin olursak hem biz hemde doktorumuz daha rahat ederiz😇