Sebiluner yanlış teşhis koydular onların hazırladığı raporu kendi doktoruma götürünce de doktorum rapora göre konusarak bu bebek yaşamaz alınması lazım dedi o zaman 5 aylık hamileydim😞 ne kadar üzülüp ağladığımızı anlatamam. Herkesin bebeği kendine özel tabiki ama çok zor elde edilen bir gebelikti tüp bebek benim bebeğim. Olmadı bi kaç ay sonra yine yaparız deme şansım yok yani. Çok fazla tavsiye edilen bir perinatologta ertesi gün muayene oldum ve bebeğimde hayati bir şey olmadığını doğduktan sonra ufak bir ameliyat geçirme ihtimali olduğunu söyledi. Ben Salim beye göre hareket etseydim evladımı kaybedecektim. Belki iyi bi hekimdir ama benim kötü günler yaşamama vesile oldular…